Se značkou Salomon se známe už hodně dlouho. Máme za sebou desítky awareness kampaní, a tak byla definice publika snadná, ale ne jednoznačná, protože jsme tentokrát promovali revoluční design obuvi. Reklamy jsme proto cílili i na mladší uživatele!

Co si doma uděláš
V povědomostních kampaních pracujeme hlavně s variantami vizuálů. Testujeme, hledáme ty nejúspěšnější a na ty potom spotřebujeme největší množství rozpočtu. I když, co si budeme, většinu téhle práce za nás teď už dělá algoritmus.
Vzhledem k tomu, že v součástí našeho studia jsou specialisté na video, motion design i grafiku, můžeme si dovolit kombinovat vše dohromady a jsme tak schopni vytvořit velké množství variant statických i dynamických formátů.
V kreativách převážila produktová grafika, což je fajn, ale na druhou stranu ne úplně ideální. Kampani scházela nějaká kreativa s live experience či referencí. Budget je ale budget a natáčení s postprodukcí by se do něj už nevešlo. Měli jsme zkrátka co jsme měli a s tím jsme udělali to nejlepší co šlo.
Nastavit cílení a jedeme
Salomon pro tuto kampaň připravil speciální landing page. Cílem naší kampaně bylo přivést na tuto landing page co nejvíce uživatelů. Pro kampaň jsme zvolili všechny dostupné formáty a umístění na sociálních sítích Facebook a Instagram. Proklikové reklamy jsme doprovodili statickými a dynamickými stories a protože jsme měli k dispozici image video, využili jsme ho a zapojili youtube bumper.
CZ
U českého publika jsme zaznamenali největší zájem u grafické kreativy s produktem a textem „Tuto botu budete milovat…“. Dostali jsme se na cenu 2, 56 Kč za proklik na landing page.
SK
Slovenské publikum se chovalo úplně stejně. Největší zájem jsme zaznamenali u grafické kreativy s produktem a textem „Túto topánku budete milovať…“. Tady jsme se dostali na cenu 1, 51 Kč za proklik .
Sečteno a podtrženo
Se Salomon jsme v rámci této dvoutýdenní kampaně zasáhli téměř milion uživatelů a na landing page jsme zaznamenali několik tisíc prokliků. Kampaň byla vyhodnocená jako úspěšná.
Potřebujete dát zákazníkům vědět co je u vás nového? Briefněte nás a my se postaráme o zbytek! Vymyslíme, vytvoříme a zajistíme tisk i distribuci.