Tradice jako řemen
Pivovar Rampušák má hluboce zakořeněné tradiční hodnoty pivovarnické, rodinné i firemní. Ve firmě i v pivovaře je na každém kroku cítit poctivá práce. Proto i odraz tradice, letitosti a řemeslné práce byl hlavním zdrojem naší inspirace pro vytvoření návrhů etiket produktové řady piv.

Kudy jsme šli
Shodli jsme se, že zásadní pro nás nebude jen sjednocení řady a výrazné oddělení jednotlivých typů piv, ale i tvar etikety. Chtěli jsme, aby se i tvar podílel na odlišení od konkurence a aby v zákaznících vzbudil dojem, že si kupují něco, co bylo vyrobeno s pozorností a péčí. Výchozí pro nás byl historický vývoj etiket, odkud jsme vzali částečné zaoblení, ke kterému jsme přidali ostrou špici nahoře i dole.
Každému ze 4 stálých piv jsme přidělili distinknitvní barvu. Barvy jsme vybírali na základě historického vývoje. Pokud nebyl žádný související zdroj, barvu jsme doplnili do škály, která se hodí k již vybraným barvám.
Každá etiketa nese jednu ústřední kresbu. Ta je vyvedena opět tradičně, řemeslně, a to perokresbou. Jedná se o velmi jemný prvek, který neodvádí pozornost od důležitých údajů a zároveň doplňuje celek.

Jedna ruka volná, druhá taky
O přípravě nového designu etiket klient neměl ani tušení. Návrhy designu jsme s sebou přivezli na schůzku, která se týkala videotvorby. Byli jsme nervózní, jestli se návrhy budou líbit, ale věřili jsme, že jsme se trefili.
Po odhalení našeho „překvapení“ se příjemná atmosféra schůzky proměnila v nadšenou a od dostali jsme zelenou k dokončení všech prací.
Během následujících 2 měsíců jsme intenzivně pracovali na dotažení detailů, povinných prvků a zpracování veškerých podkladů k tisku počínaje podklady pro výrobu výřezového výseku až po preprodukci kampaně na launch nových designů etiket.
A od té doby Rampušák jen roste a roste.
Chcete taky růst? Ozvěte se nám. My to vymyslíme! ↓