Hilding Anders TVC

Blesková výroba

TVC spot pro Hilding Ander vznikl v extrémně krátkém čase.

Díky tomu, že nám klient dodal již hotový a odsouhlasený kreativní koncept (autorem konceptu je Martin Halaxa), mohli jsme přistoupit rovnou k produkčním záležitostem, plánování, castingu a přípravě natáčení.

Pečlivá příprava je poloviční úspěch

Abychom razantně snížili náklady na výrobu, zvolili jsme místo ježdění po lokacích natáčení na green screenu. Což zase na druhou stranu vyžadovalo opravdu pečlivou a odpovědnou přípravu.

Ač o tom klienti často polemizují, preprodukční čas je nesmírně podstatný. Jenom pečlivě odvedená preprodukční práce je jistotou toho, že realizace a následný střih a s celkovou postprodukcí bude odsýpat.

Nejvíce času zabrala v tomto případě příprava scén, casting neboli obsazování herců a veškerá komunikace s nimi a poté klíčování. Najít vhodný termín pro 15 lidí, realizační tým (kamera, režie, světla,  produkce, vizážista/ stylista) bylo vskutku výzvou, a tak se natáčelo ve dvou dnech.

Obrázek

Den N – Natáčíme

Perfektně naplánované natáčení, s detailní přípravou na změny scén, světel, nabriefovanou vizážistkou a celkově skvělý timeplan, který herci do poslední minuty dodrželi, nám zajistil, že jsme měli za 2 dny natočeno. Jediným háčkem byla neochota nejmladší (4 leté) herečky zívnout na kameru hned po příchodu ze školky. Tak ji nakonec zastoupila starší ségra a bylo hotovo.

15 lidí natočeno, zkontrolováno, uloženo.

Spustit

Co se děje v postprodukci

Vzhledem k expresnímu zpracování zakázky, seděli u postprodukční editace 2 lidi, a to hned po natáčení a potom další 2 týdny. Krok po kroku vše ořezat, zasadit, gradovat, seřadit, načasovat… a to 15 x.

No a bylo hotovo. Spotík jistojistě rozzíval všechny diváky, kteří zjistili, že potřebujou novou matraci :). Potřebujete se prodat? My vám v tom pomůžeme. Ozvěte se!

Podobné projekty