Kompletní řešení brandu a identity od loga, přes manuál, doplňkovou grafiku, packaging a tak dále jsme připravili pro novou značku freestyle koloběžek. Na podzim jsme začali řešit branding a koncem zimy už se z Číny do Evropy plavily kontejnery produktů. Jak se tak velký projekt připravuje a jak vzniká?

Boží kam se podíváš
Dostat od klienta kvalitní brief hned na začátku je to nejdůležitější. Aby designeři odvedli opravdu dobrou práci, musí značku i vize klienta dobře pochopit. Musí vědět kdo bude produkty kupovat, jaká bude jejich cena, jak je bude zákazník užívat, jaké budou hlavní barevnostní škály, jaké hodnoty bude značka komunikovat – tedy na čem bude postavený celý marketing – a tak dále.
Na základě získaného briefu jsme začali navrhovat branding pro božskou značku – DIVINE (pozn. v překladu z angličtiny, Divine znamená „božský“).

Branding komunikuje
Po prvním měsíci, kdy došlo k finalizaci podoby loga a manuálu k logu jsme se vrhnuli na zpracování doplňkové grafiky.
Pracovali jsme s myšlenkou, že silný branding dá produktům další význam. Že bude vyzařovat sílu související s pevností materiálů. Že rozvlněné linie evokují dynamiku a rychlost jízdy. Že propracované detaily grafiky podpoří pozitivní vnímání značky a že zákazník bude vnímat péči, jaká byla do designu produktů vložena.
V rámci přípravy brandu jsme navrhli také ucelený merch.

Barevnost
Cílení produktů zeštíhlilo barevnost celé produktové série. Varianty jednotlivých produktů tvoří změna dílčích komponentů. Primární barva se nemění. Tím došlo k jednoduchému uspořádání packagingu, který propojuje geometrické tvary a siluety bohů. Ty se objevují všech kartonových boxech, krabicích i krabičkách.
Launch
Pro produktový launch jsme připravili photoset s hero postavou – s tvůrci a ambasadory značky. Postavy jsme si nafotili na green screenu. Prostředí pro zasazení postav bylo předpřipravené, a tak se svítilo na míru. Vyřešili jsme komplikaci v podobě kombinace – černý produkt – černé triko – tmavé pozadí a voilà, fotky jsou na světě.
Protože klient zvolil pozvolný vstup na trh, tak je spouštěcí kampaň v přípravě a další marketingové materiály ještě vznikají.

Nezbývá než popřát Martinu Nogolovi a značce Divine jen samé úspěchy a do dalších let samozřejmě také dobití všech myslitelných trhů. I v tom budeme značce nadále nápomocni. Děkujeme za důvěru!
Potřebujete vymyslet brand, logo a identitu značky? Podívejte se na inspiraci!