Kampaň Levná neděle

3 – 2 – 1 – kampaň

Vizuál pro kampaň Levná neděle 2023 vznikl v rámci výběrového řízení na nového dodavatele grafiky a promo materiálů. Má pro nás proto speciální význam, a tak ho tu krátce představíme.

Klíčový vizuál (klíčák) je něco, co oběhne celou republiku v printu i digitálu. A jít se podívat někam ven mezi lidi na naši práci, to je taková malinká interní radůstka.

Obrázek

Levná neděle – kino za levno

Dělat klíčák na něco co má téma je super, protože se toho můžete chytit a hrát si s prvky, které akci vystihnou, nebo alespoň nastíní o čem to bude. V případě akce Levná neděle se jedná o cenovou pobídku ve stylu  „Přijďte v neděli do CineStaru, bude to za pár kaček.“

Naší odpovědí na téma ceny bylo zaměřit se na vizibilitu brandu, srozumitelnost, přehlednost a jednoduché sdělení s výrazným prvkem ceny.

Making of

Brand hovoří jasně – vesmír, levitace, dané barvy. A to jsme taky použili. Do ústředního motivu jsme zakomponovali Kosmíka, tedy kosmonauta, který je součástí identity CineStar. A dál už jsme se vyřádili – práce s umístěním objektů, hloubkou ostrosti, umístěním textových polí a vymyšlení claimu, který podtrhne podstatu akce.

Pak drobné úpravy podle feedbacku klienta a voila, klíčák je na světě!

A co dál? Resize, zpracování tiskových dat pro print, střih spotíku, copy pro rádio a tak dále.

Celkový objem zakázky

  • Klíčový vizuál
  • Digitální formáty
  • Tisková data
  • Střih upoutávky pro vysílání v kinech
  • Radio spot

 

 

Spustit

Potřebujete vymyslet podobnou kampaň? Chcete vytořit a nasázet klíčový vizuál, rozhodit ho do desítek či stovek formátů, sestříhat video a vyrobit radio spot? Ozvěte se nám! ↓

Podobné projekty