3 – 2 – 1 – kampaň
Vizuál pro kampaň Levná neděle 2023 vznikl v rámci výběrového řízení na nového dodavatele grafiky a promo materiálů. Má pro nás proto speciální význam, a tak ho tu krátce představíme.
Klíčový vizuál (klíčák) je něco, co oběhne celou republiku v printu i digitálu. A jít se podívat někam ven mezi lidi na naši práci, to je taková malinká interní radůstka.

Levná neděle – kino za levno
Dělat klíčák na něco co má téma je super, protože se toho můžete chytit a hrát si s prvky, které akci vystihnou, nebo alespoň nastíní o čem to bude. V případě akce Levná neděle se jedná o cenovou pobídku ve stylu „Přijďte v neděli do CineStaru, bude to za pár kaček.“
Naší odpovědí na téma ceny bylo zaměřit se na vizibilitu brandu, srozumitelnost, přehlednost a jednoduché sdělení s výrazným prvkem ceny.
Making of
Brand hovoří jasně – vesmír, levitace, dané barvy. A to jsme taky použili. Do ústředního motivu jsme zakomponovali Kosmíka, tedy kosmonauta, který je součástí identity CineStar. A dál už jsme se vyřádili – práce s umístěním objektů, hloubkou ostrosti, umístěním textových polí a vymyšlení claimu, který podtrhne podstatu akce.
Pak drobné úpravy podle feedbacku klienta a voila, klíčák je na světě!
A co dál? Resize, zpracování tiskových dat pro print, střih spotíku, copy pro rádio a tak dále.
Celkový objem zakázky
- Klíčový vizuál
- Digitální formáty
- Tisková data
- Střih upoutávky pro vysílání v kinech
- Radio spot
Potřebujete vymyslet podobnou kampaň? Chcete vytořit a nasázet klíčový vizuál, rozhodit ho do desítek či stovek formátů, sestříhat video a vyrobit radio spot? Ozvěte se nám! ↓